Mit kell tenni, amikor megérkezik a csempe?
A csempéket webáruházunkban vagy kiszállítással, vagy személyes átvétellel tudod megrendelni.
A személyes átvételkor nyilván ellenőrízzük, hogy amit megkapunk az nem törött, a dobozon szereplő tónus és kalibrációs jelölések minden azonos lapnál egyformák. Az átvétel után erre már reklamációt a későbbiekben nyilván nem tudunk elfogadni.
De mi a helyzet, ha kiszállítással kérted a csempéidet?
A kiszállítás nálunk minden esetben raklapra csomagolva történik, hiszen a csempe nehéz és törékeny áru. A raklapokat általában emelőhátfalas autóval szállítjuk, így amikor megérkezik, van nálad egy lefóliázott raklap csempe.
Mit kell tenned a csempével amikor megérkezik?
A szállító lerakja a raklapot és eljön. Nem fogja megvárni amíg kibontják és ellenőrzik a szállítmányt, hiszen neki mennie kell tovább, nem életszerű, hogy ott állva várja a kibontást.
Nagyon fontos, hogy a szállítmányt a megérkezést követő 14 napon belül a vásárló ellenőrizze, hiszen csak ennyi időn belül fogadunk el reklamációt törésre. 14 nap után sajnos nem tudjuk a törésre, (illetve tónus, kalibrációra) vonatkozó reklamációt elfogadni, hiszen a törés később bármikor bekövetkezhet a pakolás során. A csempe törékeny, így mindenképpen nagy körültekintéssel, óvatosan kell kezelni a későbbiekben is.
Amennyiben már a lerakás folyamán látszik sérülés a raklapon, akkor érdemes jelezni a szállítónak, de még fontosabb, hogy erről képeket kell küldeni az info@csempehegyek.hu email címre. Ha később az ellenőrzés folyamán derül ki a törés, akkor is mindenképpen erről írásos jelzést kérünk! Az emailben kérjük írják le, hogy pontosan melyik lap törött, pontosan hány darab. A képeken jól kell látszódnia a lapnak és a darabszámnak is. Az emailben kérjük írja meg azt is, hogy pótlásra vagy jóváírásra van szükség.
Ugyan ilyen fontos, hogy a megrendelőnek ellenőriznie kell a csempe dobozán levő tónus, és kaliber jelöléseket, hogy ezek azonos lapoknál azonosak legyenek. Erre vonatkozóan is csak 14 napon belül tudunk reklamációt elfogadni.
Ezek a problémák nagyon ritkán fordulnak elő, de ritkán előfordulnak sajnos.
Amennyiben a szállításkor minden rendben volt, és az ellenőrzés folyamán se találtunk semmi problémát jöhet a burkolás.
Mi van, ha a burkoláskor olyan hibát találunk, ami addig nem látszott?
A burkolás folyamán is előfordulhat, hogy a burkoló esetleg olyan hibát észlel, ami nem volt addig észrevehető. Ez lehet szabványtól eltérő méreteltérés, esetleg esztétikai hiba. Ilyen esetben nagyon fontos, hogy reklamációt csak a le nem burkolt lapokra tudunk elfogadni. A már leburkolt, leragasztott lapokra semmiképpen nem tudunk reklamációt elfogadni.
A burkoló felelőssége, hogy ha olyan hibát észlel, ami a kész burkolat minőségét vegy esztétikai értékét befolyásolja akkor azonnal jelzi ezt a megrendelőnek és nem folytatja a burkolást.
Hasznos információk a burkolásról megtalálhatóak a blog oldalon!
Ha tetszett a cikk oszd meg másokkal is!